Particularităţi demografice ale participanţilor la o campanie de promovare a sănătăţii
Rezumat
Cercetarea a urmărit evidenţierea particularităţilor demografi ce ale participanţilor la o campanie de promovare a sănătăţii numită Expo Sănătate. Evenimentul a fost mediatizat prin radio, TV şi prin distribuirea de f uturaşi publicitari. Datele demografi ce ale participanţilor au fost colectate de către voluntari instruiţi, iar cele privind populaţia generală din bazele de date ale recensămintelor. Numărul total de participanţi a fost de 870. Procentul de femei, vârstnici, persoane căsătorite, cu educaţie superioară şi de neoprotestanţi a fost semnificativ mai mare între participanţii la campanie comparativ cu populaţia generală. Rezultatele studiului vor da organizatorilor Expo Sănătate ocazia de a îmbunătăţi eficienţa programului.Descărcări
Publicat
Număr
Secțiune
Licență
Copyright (c) 2013 Buletinul Academiei de Științe a Moldovei. Științe medicale
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Această lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution 4.0 International License.