Particularităţi demografice ale participanţilor la o campanie de promovare a sănătăţii

Autori

  • Nădăşan Valentin
  • Şular Floredana
  • Horvath Adrian
  • Tarcea Monica
  • Zoltan Abram

Rezumat

Cercetarea a urmărit evidenţierea particularităţilor demografi ce ale participanţilor la o campanie de promovare a sănătăţii numită Expo Sănătate. Evenimentul a fost mediatizat prin radio, TV şi prin distribuirea de f uturaşi publicitari. Datele demografi ce ale participanţilor au fost colectate de către voluntari instruiţi, iar cele privind populaţia generală din bazele de date ale recensămintelor. Numărul total de participanţi a fost de 870. Procentul de femei, vârstnici, persoane căsătorite, cu educaţie superioară şi de neoprotestanţi a fost semnificativ mai mare între participanţii la campanie comparativ cu populaţia generală. Rezultatele studiului vor da organizatorilor Expo Sănătate ocazia de a îmbunătăţi eficienţa programului.

Descărcări

Publicat

2013-11-01

Număr

Secțiune

Articol de cercetare