Managementul calităţii şi evaluarea serviciilor asistenţa medicală urgentă
Abstract
Sistemul asigurărilor de sănătate a condiţionat o creştere a exigenţelor benefi ciarilor vizând calitatea serviciilor de urgenţă pe care le achiziţionează. Aceste circumstanţe exercită mari presiuni asupra cheltuielilor de prestare a serviciilor respective. În scopul reducerii costurilor, politicile de perfecţionare în continuare a serviciilor de urgenţă s-au axat pe creşterea calităţii cu costuri cât mai mici. Creşterea calităţii serviciilor medicale de urgenţă prestate benefi ciarilor constituie o componentă a strategiei de reformare şi dezvoltare a sistemului de sănătate în Republica Moldova. Dorinţa de adaptare a medicinei de urgenţă la sistemele şi exigenţele Uniunii Europene motivează introducerea şi dezvoltarea managementului calităţii. Politica de sănătate promovată de Organizaţia Mondială a Sănătăţii de Consiliul Europei încurajează cercetările şi reformele vizând calitatea serviciilor de sănătate acordate în cadrul sistemelor naţionale.Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 Bulletin of the Academy of Sciences of Moldova. Medical Sciences
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.