Managementul calităţii şi evaluarea serviciilor asistenţa medicală urgentă
Rezumat
Sistemul asigurărilor de sănătate a condiţionat o creştere a exigenţelor benefi ciarilor vizând calitatea serviciilor de urgenţă pe care le achiziţionează. Aceste circumstanţe exercită mari presiuni asupra cheltuielilor de prestare a serviciilor respective. În scopul reducerii costurilor, politicile de perfecţionare în continuare a serviciilor de urgenţă s-au axat pe creşterea calităţii cu costuri cât mai mici. Creşterea calităţii serviciilor medicale de urgenţă prestate benefi ciarilor constituie o componentă a strategiei de reformare şi dezvoltare a sistemului de sănătate în Republica Moldova. Dorinţa de adaptare a medicinei de urgenţă la sistemele şi exigenţele Uniunii Europene motivează introducerea şi dezvoltarea managementului calităţii. Politica de sănătate promovată de Organizaţia Mondială a Sănătăţii de Consiliul Europei încurajează cercetările şi reformele vizând calitatea serviciilor de sănătate acordate în cadrul sistemelor naţionale.Descărcări
Publicat
Număr
Secțiune
Licență
Copyright (c) 2008 Buletinul Academiei de Științe a Moldovei. Științe medicale
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Această lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution 4.0 International License.