Managementul calităţii şi evaluarea serviciilor asistenţa medicală urgentă
Аннотация
Sistemul asigurărilor de sănătate a condiţionat o creştere a exigenţelor benefi ciarilor vizând calitatea serviciilor de urgenţă pe care le achiziţionează. Aceste circumstanţe exercită mari presiuni asupra cheltuielilor de prestare a serviciilor respective. În scopul reducerii costurilor, politicile de perfecţionare în continuare a serviciilor de urgenţă s-au axat pe creşterea calităţii cu costuri cât mai mici. Creşterea calităţii serviciilor medicale de urgenţă prestate benefi ciarilor constituie o componentă a strategiei de reformare şi dezvoltare a sistemului de sănătate în Republica Moldova. Dorinţa de adaptare a medicinei de urgenţă la sistemele şi exigenţele Uniunii Europene motivează introducerea şi dezvoltarea managementului calităţii. Politica de sănătate promovată de Organizaţia Mondială a Sănătăţii de Consiliul Europei încurajează cercetările şi reformele vizând calitatea serviciilor de sănătate acordate în cadrul sistemelor naţionale.Загрузки
Опубликован
2008-03-17
Выпуск
Раздел
Научная статья
Лицензия
Copyright (c) 2008 Вестник Академии Наук Молдовы. Медицина
![Лицензия Creative Commons](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.